- This topic has 2 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 7 שנים, 12 חודשים by עו"ד רפאל אלמוג.
מציג 2 תגובות משורשרות
-
מאתתגובות
-
-
סיווןאורח|05.04.2016(82.80.153.181)
יש לי שאלה עקרונית, כאשר מתרחשת תאונת עבודה, למי צריך לדווח עליה דבר ראשון ? למעסיק? לחברת הביטוח או לביטוח הלאומי, יש משמעות למי מדווחים קודם? איך צריך להיות הדיווח רק בכתב?
2 משתתפים2 תגובות -
עו"ד רפאל אלמוגמנהל בפורום|05.04.2016(82.80.153.181)
קודם כל חשוב להבין שלא לכל אדם יש ביטוח פרטי, כך שהחובה למסור הודעה (ובהמשך להגיש תביעה) למבטח, לא חלה על כל נפגע עבודה.
יש לעדכן את המעסיק את הפגיעה בעבודה, ולבקש ממנו למלא אחר טופס בל 250. הטופס נחוץ על מנת שתוכל לקבל את הטיפולים הרפואיים במסגרת הרפואה הציבורית, ללא תקלות מיותרות.
בהמשך יש לפנות ולהגיש תביעה להכרה בעבודה וקבלת גמלאות.2 משתתפים2 תגובות -
עו"ד רפאל אלמוגמנהל בפורום|05.04.2016(82.80.153.181)
כמובן, חשוב להיות ערים למועדים הקבועים בחוק.
התיישנות לביטוח לאומי הינה 12 חודשים ממועד קרות המקרה.
הגשת תביעה בחלוף המועד, עשויה לגרור דחיה. לכן, כל התהליך צריך להיעשות במקביל וללא דיחוי.2 משתתפים2 תגובות
-
-
מאתתגובות
מציג 2 תגובות משורשרות