ועדת ערר החמרת מצב רפואי תאונת עבודה שאלה לגבי בדיקה חוזרת | משרד עורכי דין אלמוג שפירא
מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • אברהם גורגי.
      אורח
      |
      20.05.2019
      (212.29.211.81)

      שלום ,
      לפני מספר שנים נפגעתי בתאונת עבודה ונקבעו לי 19 אחוזי נכות צמיתים. לפני כחצי שנה הגשתי תביעה להחמרת מצב בגין מחלת הפיברומיאלגיה ושלפוחית רגיזה שהתפתחו כתוצאה מהתאונה . בוועדה מדרג ראשון יועץ לוועדה רפואית בתחום הרמטולוגיה קבע 10 אחוז נכות נוספים וקשר סיבתי שנפסלה לאחר מכן ע"י ועדה רפאית מדרג ראשון במעמד פוסק אורולוגי שהתערב בתחום שלא בעיסוקו (למה נבדקתי ע"י רמטולוג) וקבע שאין נכות בשני התחומים! כאמור הגשתי תביעה לערר על החלטת הפוסק הרפואי .
      שאלתי מבחינה רמטולוגית אני לא רוצה לערר והחלטת היועץ היא תקינה מבחינתי . ביטוח לאומי שלח לי זימון לבדיקת יועץ רפואי בתחום הרמטולוגי שוב האם אני יכול להתנגד לכך? כי ההשגה שלי היא על החלטת הפוסק הרפואי בלבד ..האם מבחינה חוקית אני חייב להיבדק שוב ע"י רמטולוג? אשמח לתשובה כללית בנושא תודה מראש אברהם.

      icon user 2 משתתפים
      icon question 1 תגובות
    • עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום
      |
      21.05.2019
      (212.29.211.81)

      שלום אברהם,

      ברגע שמוגש ערר על החלטת הוועדה הרפואית מדרג ראשון, המוסד לביטוח לאומי רשאי לפתוח את כל התיק הרפואי, וכן לזמנך לוועדות רפואיות בכל התחומים שטענת על ליקוייך. שים לב, לא ניתן להתנגד על הזימון, ואי הגעתך לוועדה, עלול לבוא בעוכריך.

      באשר לוועדה הרפואית בתחום האורולוגית שחרגה מסמכותה וקבעה שאין נכות ריאומטולוגית, עליך לעלות טענה זו בפני וועדת ערר ולדאוג שהם ערים לכך, שכן, מדובר במקרה פסול ואסור מצד הוועדה.

      בריאות והצלחה.

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין

      icon user 2 משתתפים
      icon question 1 תגובות
מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־ועדת ערר החמרת מצב רפואי תאונת עבודה שאלה לגבי בדיקה חוזרת
ביטול