תביעת איחוד נכויות משתי תאונות עבודה. | משרד עורכי דין אלמוג שפירא
מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • שלומי
      אורח
      |
      15.08.2019
      (212.29.211.81)

      שלום,
      נפגעתי בתאונת עבודה בשנת 2010 נקבע לי 10 אחוז נכות. נפגעתי בתאונת עבודה נוספת בשנת 2015 ונקבע לי 19 אחוזי נכות. אציין שעד עתה אני עוד נמצא בשיקום וטיפולים כתוצאה מהתאונה משנת 2015 בעיקר בפן הנפשי לאחרונה ביטוח לאומי דחה תביעה שלי בהחמרת מצב כתוצאה ממחלת הפיברומאלגיה באין צדק מבחינתי הם מומחים בהתשה הליך של החמרת מצב לקח קרוב לשנה וחצי של טירטורים ועיכובים מטעם המוסד הקשה הזה שנקרא ביטוח לאומי. אף על פי שאני סובל ממחלת הפיברומאלגיה ואובחן ומטופל הם לבסוף דחו את תביעתי בועדת ערר. עבודתי צומצמה להיקף של חצי משרה כתוצאה מהתאונה והפגיעה בשכר היא כ 60 אחוז . שאלתי האם תביעה לאיחוד נכויות ניתן להגיש לבד? מה כולל ההליך האם שוב צריך לעבור דרך ועדה רפואית לבדיקה פיזית? או שהם מסתפקים במסמכים רפואיים ותלושי שכר? אשמח להכוונה כללית בנושא של איחוד נכויות מעבודה . תודה מראש.

      icon user 2 משתתפים
      icon question 1 תגובות
    • עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום
      |
      19.08.2019
      (212.29.211.81)

      שלום שלומי,
      ניתן להגיש את התביעה לאיחוד נכויות באופן עצמאי ללא ייצוג עו"ד.
      לשם כך, עלייך להגיש טופס בל' 210 ("תביעה לצרוף דרגות נכות מעבודה עקב נכות כתוצאה מפגיעה בעבודה"). לטופס התביעה יש לצרף מסמכים רפואיים ותלושי שכר.
      לאחר הגשת התביעה, תזומן לועדה רפואית אשר תבחן את דרגת הנכות המצטברת וכן הקשר בין האופי המצטבר לבין הפגיעה בכושר ההשתכרות שלך.

      בברכה,
      רפאל אלמוג, עו"ד

      icon user 2 משתתפים
      icon question 1 תגובות
מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־תביעת איחוד נכויות משתי תאונות עבודה.
ביטול