ביקש להתאבד, אך בקופה התעלמו

כתבה שפורסמה בעיתון ידיעות חולון בת-ים אודות תביעת רשלנות רפואית שהוגשה בשם אלמנתו של חולה, אשר נקלע למצוקה נפשית, פנה אל קופת החולים לקבלת טיפול ואף הודיע כי ברצונות להתאבד, אך דבר לא נעשה. קופת החולים והרופאים מטעמה, לא הפנו את המטופל לאבחנות הנדרשות ואף לא טרחו לוודא השגחה מתאימה.

בסופו של דבר המטופל התאבד ושם קץ לחייו. השאלה החשובה שהתעוררה במסגרת התיק – האם ניתן היה למנוע את מותו? עיינו בכתבה המלאה.

 

 

מאמרים נוספים בנושא

איבדה 25 שנות פוריות
עו"ד רפאל אלמוג,
17.06.2019
https://youtu.be/ivo6Fjgsxeo ג'וליה הייתה בשנות ה – 20 לחייה כאשר כל שביקשה הוא להיכנס להריון. ...קרא עוד
תביעה נגד איכילוב: העובר נפטר בגלל רשלנות
עו"ד רפאל אלמוג,
30.01.2016
בתביעה שהוגשה על ידי משרדנו כנגד בית החולים איכילוב נטען בין היתר כי הרופאים לא ...קרא עוד
ניתוח מיותר
עו"ד רפאל אלמוג,
21.06.2018
בימים אלו הגיש משרדנו תביעה נגד בית החולים הלל יפה, בטענה לרשלנות רפואית בטיפול ...קרא עוד
נפצע בעבודה ולא הוכר
עו"ד רפאל אלמוג,
23.10.2019
חובש נפצע במהלך ביצוע עבודתו במסירות ובחריצות, וסובל עקב כך מנכות שמונעת ממנו ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *