מדריך תביעת ביטוח | עו"ד רפאל אלמוג

ניתן אפוא לומר בפה אחד כי הרישיון שניתן לחברות הביטוח על ידי המדינה הינו בהקבלה למשל "תרנגולת המטילה ביצת זהב". רווחיהן האדירים של חברות הביטוח כנראה אינם מספיקים. משרדנו נתקל השכם לבקרים בפניות של מבוטחים דלי אמצעים ומיואשים הנאלצים להתמודד עם חברות ביטוח המנצלות את כוחן הרב.

רווחיהם האדירים של חברות הביטוח, יוצרים פער רחב בין צדדים לעסקת הביטוח שהינה עסקה חוזית צרכנית. פער אשר על מסוכנותו התריעו רבים, כמו גם  בפרשת בג"ץ השמאים. שם התריע בית המשפט העליון, כי אם המדינה אשר העניקה לחברות הביטוח את הרישיון המיוחל, לא תתערב ותפקח בצורה ניאותה על הרישיון שניתן להם, הדבר יגרום בין היתר לניצול ועושק העלול להשחית.

מדריך תביעות ביטוח

מדוע כדאי להוריד את מדריך תביעות הביטוח?

לא מעט מבוטחים המבקשים לממש את זכויותיהן על פי הפוליסה אשר עבורה שילמו במשך שנים רבות דמי ביטוח לא מבוטלים במיטב כספם, מוצאים עצמם לבדם, במלחמה בלתי שוויונית מול תאגיד ביטוח, הבקיא ברזי הפוליסה, החוק ואף בדרכים ובפרצות שבאמצעותם ביכולתו להימנע מתשלום. שכן, בעת פקודה, עומדים לרשות תאגידי הביטוח, עורכי דין, יועצים, שמאים, מהנדסים, רופאים, כלכלנים, חוקרים ועוד.

יחד עם זאת, אנו סבורים כי לא לעולם חוסן, וכי על חברות הביטוח למלא את תפקידן כמצופה מהן, ביושרה, בהגינות, בנאמנות ובתום לב, או כפי שבית המשפט העליון – "כסוכנות חברתית".

לשם הגשמת מטרה זו, ראינו לנכון לרכז עבורכם קהל המבוטחים הנאלץ להתמודד עם תאגידי הביטוח את הנושאים המרכזיים בתחום תביעת ביטוח.

המדריך שלפניכם הינו מדריך מפורט מאוד, שיסייע לכם להגיע כמה שיותר מוכנים לרגע שבו תצטרכו להתמודד  מול חברות הביטוח. הזינו את כתובת המייל שלכם והורידו – בחינם – את המדריך, והינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר ואנו נלווה אתכם בכל שלב בתהליך התביעה.

icon file download
רוצים לקבל את המדריך שלנו
ועוד הרבה מידע בנושא דיני ביטוח

מאמרים נוספים בנושא

מדריך תביעות נזיקין
עו"ד רפאל אלמוג,
17.07.2014
כאשר נגרם נזק לגוף או לרכוש, חשוב לדעת מאיפה מתחילים. איך מממשים את הזכות שלנו ...קרא עוד
מדריך זכויות חולי פרקינסון
עו"ד רפאל אלמוג,
10.07.2014
מחלת הפרקינסון גורמת לקושי תפקודי לחולה וגם לבני המשפחה התומכים. הנטייה היא לרוב ...קרא עוד
מדריך תביעות ביטוח רכב
עו"ד רפאל אלמוג,
12.07.2014
כאשר נגרם נזק לרכב, חשוב מאוד לדעת כיצד להתנהל גם בפן הנזיקי וגם בפן הביטוחי. לשם ...קרא עוד
מדריך תביעות רשלנות רפואית
עו"ד רן שפירא,
08.01.2023
תחום משפטי מרתק הנוגע למימוש זכויות נפגעים כתוצאה מהליכים רפואיים כושלים. הנזקים ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *