מעוניין בייעוץ משפטי?

רחוב התע"ש 3 א' רמת גן, 5251245
טלפון: 03-6916637
פקס: 03-6916635
office@rlaw.co.il
שלח

דיני ביטוח

משרדנו מנהל בדרך קבע תביעות רבות כנגד חברות הביטוח אשר אינן מוכנות לשלם למבוטחים תגמולי ביטוח בעת קרות מקרה הביטוח, או אשר מתעקשות לשלם תגמולים מופחתים, ללא הצדק.

לצערנו הרב, חברות הביטוח עושות שימוש בכוחן הרב ולמעשה פעמים רבות דוחות פניות של מבוטחים ללא כל בסיס משפטי.

למידע מקצועי מקיף אודות מימוש זכויות ביטוחיות – הורידו את המדריך לתביעות ביטוח.

מחלקת תביעות ביטוח באלמוג שפירא

כאן משרדנו נכנס לתמונה, ומייצג לקוחות רבים במימוש זכויותיהם לתגמולי ביטוח. משרדנו מייצג מבוטחים בתיקי ביטוח מגוונים כגון: ביטוח סיעוד, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח חיים, ביטוח מחלות קשות ועוד.

ניהול תביעת ביטוח הינו מורכב מבחינה משפטית ויש צורך בהבנה מעשית ופרקטית של דיני הביטוח, ושל יישומם לכל מקרה ומקרה. לעיתים, ההבדל בין קבלת תביעת ביטוח לדחייתה, היא טענה אחת. משכך, הואיל וכל טענה ביטוחית היא בעלת חשיבות אקוטית בניהול תיקי ביטוח עליכם לדאוג לייצוג מקצועי וחסר פשרות. יש לציין כי ניהול של תביעות ביטוח מצריך ידע רב וניסיון בתחום הביטוח שהינו תחום מאוד דינאמי וייחודי. משרדנו דואג להתעדכן בכל הפסיקות ותיקוני החקיקה בתחום הביטוח, ומהווה את אחד המשרדים הבולטים בתחום תביעות הביטוח בישראל.

למשרדנו הצלחות רבות בתיקי הביטוח שנוהלו על ידינו. כך לדוגמא עומד משרדנו מאחורי החלטות עקרוניות בתחום ביטוח הסיעוד (החלטות הנוגעות לחובת בעל דין לצרף חוות דעת רפואית לתביעתו, החלטות אודות תשלום דמי ביטוח בעת קרות מקרה הביטוח ועוד).

עו"ד רפאל אלמוג ממשרדנו, אשר מנהל את תחום הביטוח, מעביר באופן קבוע הרצאות מקצועיות בתחום הביטוח, הן לסוכני ביטוח, והן למבוטחים, ואף ערך עבורכם ולמענכם מדריך תביעות ביטוח מקצועי אשר עשוי לסייע לכם במימוש הזכויות.

אנו במשרדנו נוקטים בגישה חסרת פשרות בעבור לקוחותינו, ואנו עושים כל שלאל ידנו, על מנת להשיג ללקוחותינו את התוצאה המשפטית הטובה ביותר בנסיבות, ועל כך יעידו אלפי המבוטחים שיוצגו על ידי משרדנו.

לפיכך, ככל וחברת הביטוח ממאנת לשלם לכם או ליקיריכם תגמולי ביטוח, עו"ד ביטוח ממשרדנו ישמח לסייע לכם להשיג את המגיע לכם.

שתפו ברשתות חברתיות

עדכוני דיני ביטוח

  1. ביטוח כל הסיכונים

    ל' ביקשה לבטח את דירתה ותכולתה, לרבות תכשיטים וחפצים יקרי ערך, בביטוח מסוג "כל הסיכונים" בחברת מגדל. זמן קצר לאחר אירוע משפחתי, ולאחר שהתאוששה קמעה, הבחינה ל' כי אחת הטבעות, המכוסה בפוליסה, אבדה. פנייתה אל מגדל לתשלום התגמולים נענתה בשלילה, בטענה בלתי מבוססת כי מדובר ב"אירוע כוזב", על סמך הערכת חוקר אשר לא הבחין בטבעת בתמונות האירוע. ראו תביעה שהוגשה על ידי משרדנו.
  2. פערים בדיווחי המבוטח

    חברת מגדל נאחזה בפער בין דיווח ראשוני של מבוטח למשטרה לבין דיווחו המאוחר, וסירבה לפצותו על כל הפריטים שנגנבו ממנו, אך בית המשפט פסק לטובת המבוטח וקבע כי אין לזקוף לחובת המבוטח דיווח ראשוני שאינו מלא, קל וחומר על רקע המתח והלחץ בו שרוי מבוטח לאחר אירוע גניבה. עוד קבע בית המשפט כי לא הוכחה כוונת מרמה מצד המבוטח. כל המידע בכתבה.
  3. הבטחת הסוכן מחייבת

    התקבלה תביעת מבוטח נגד "מנורה" להחזר עבור כספי עבור שירותים משפטיים. בית המשפט קבע כי על החברה לעמוד בהתחייבות הסוכן מטעמה כלפי המבוטח. עוד קבע בית המשפט כי במקרה של דו משמעות בתנאי הפוליסה, יש להכיל כללי פרשנות הייחודיים לתחום דיני הביטוח, ולכן הפעיל בנסיבות את כלל הפרשנות נגד המנסח. עיינו בסקירה.

תיאום פגישת ייעוץ

רחוב התע"ש 3 א', רמת גן, 5251245
טלפון: 03-6916637
פקס: 03-6916635
שלח

עדכונים

הירשם לעדכונים

דיני ביטוח

מאמרים
פסקי דין
הלכות
תביעות
שאל בפורום
שאל בפורום

שאלות אחרונות בפורום תביעות ביטוח