מעוניין בייעוץ משפטי?

רחוב התע"ש 3 א' רמת גן, 5251245
טלפון: 03-6916637
פקס: 03-6916635
office@rlaw.co.il
שלח

דיני ביטוח - תביעות

תחום הביטוח הוא תחום משפטי מרתק, ותביעות העוסקות בדיני ביטוח מעלות באופן תדיר סוגיות מעניינות וחשובות, הן לעולם הביטוח והן לחברה בישראל.

כמשרד המייצג לקוחות ודואג לזכויותיהם, אנו דואגים להעלות כל טענה אפשרית שיש בה על מנת לשמור על זכויות הלקוחות. לשם כך יש צורך להיות מעודכן כל העת בפסיקות העדכניות ובתיקוני החקיקה הרלוונטיים. אנו מזמינים אתכם לקרוא על תביעות ביטוח ועל פסיקות רלוונטיות, אשר משרדנו לקח בהן חלק, ובכלל.

  1. ביטוח כל הסיכונים

    ל' ביקשה לבטח את דירתה ותכולתה, לרבות תכשיטים וחפצים יקרי ערך, בביטוח מסוג "כל הסיכונים" בחברת מגדל. זמן קצר לאחר אירוע משפחתי, ולאחר שהתאוששה קמעה, הבחינה ל' כי אחת הטבעות, המכוסה בפוליסה, אבדה. פנייתה אל מגדל לתשלום התגמולים נענתה בשלילה, בטענה בלתי מבוססת כי מדובר ב"אירוע כוזב", על סמך הערכת חוקר אשר לא הבחין בטבעת בתמונות האירוע. ראו תביעה שהוגשה על ידי משרדנו.
  2. טוטאל לוס

    חברת הביטוח סירבה לשלם למבוטח שרכבו ניזוק לגמרי (טוטאל לוס) את התגמולים בטענה כי במועד התאונה רישיונו לא היה בתוקף והפוליסה מחריגה מצב שכזה. המבוטח שלא ידע על כך שרישיונו פקע, ביקש להבהיר כי מדובר בפגם טכני ולא מהותי וכי לא היווה סיכון לחברת הביטוח, כהגיון הסייג. אך, חברת הביטוח עמדה על שלה וסירבה בתוקף לשלם את התגמולים. ראו תביעה שהוגשה על ידי משרדנו.
  3. סדר דין מקוצר

    הפניקס סירבה לשלם למבוטח בביטוח מקיף לרכב את תגמולי הביטוח, בטענה כי מבירור וחקירה שערכה התעוררו חשדות בדבר הנסיבות שנמסרו לה. המבוטח לא אמר נואש והגיש בעזרת משרדנו תביעה בסדר דין מקוצר. לאחר חקירת נציג חברת הביטוח, ניתן פסק דין המקבל את התביעה, מבלי שניתנה להפניקס רשות להתגונן. עיינו בפסיקה.
  4. הספק פעל לטובת המבוטחת

    AIG סירבה לשלם למבוטחת תגמולי ביטוח מלאים, בטענה כי תביעתה לתשלום הוגשה בחלוף תקופת ההתיישנות. חברת הביטוח לא היססה לטעון כן, אף על פי שפניית המבוטחת אליה נערכה בתוך תקופת ההתיישנות, והמידע אשר היה דרוש להכרעה היה ברשותה טרם הדחייה. בעקבות תביעה שהוגשה על ידי משרדנו בשם המבוטחת, ניתנה בהחלטה יוצאת דופן, במסגרתה נקבע כי בנסיבות המקרה, יש להאריך את תקופת ההתיישנות ולדון בתיק לגופו של עניין.
  5. פעלה בחוסר תום לב קיצוני

    חברת הביטוח שקטה החברה על שמריה ולא טיפלה בתוך פרקי הזמן הנדרשים את הנזק שנגרם בדירת המבוטחת בעקבות נזילה שאירעה בבית. בשל התנהלותה, הלך הנזק והחמיר, באופן אשר פגע בתנאי מחייה ראויים. עיינו בתביעה שהוגשה על ידי משרדנו בעקבות ההתנהלות החמורה ותוצאותיה.

שתפו ברשתות חברתיות

תיאום פגישת ייעוץ

רחוב התע"ש 3 א', רמת גן, 5251245
טלפון: 03-6916637
פקס: 03-6916635
שלח

עדכונים

הירשם לעדכונים

דיני ביטוח

מאמרים
פסקי דין
הלכות
תביעות
שאל בפורום
שאל בפורום

שאלות אחרונות בפורום תביעות ביטוח