- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 years, 4 months by עו"ד רפאל אלמוג.
-
מאתתגובות
-
-
חזיאורח|29.02.2016(82.81.21.28)
עשיתי ביטוח לעסק מפני גניבות של עובדים, ולפני חודשים בערך, תפסתי דרך המצלמות את אחד העובדים שאני מכיר כבר שנים, לוקח מוצר מהחנות ומכניס לתיק שלו. דיברתי איתו על זה והוא התנצל ואמר שהוא פשוט התכוון לשלם על זה ביום למחרת. האמנתי לו והוא המשיך לעבוד ואז התברר לי דרך עובד אחר שזו לא פעם ראשונה ועשיתי בדיקות נוספות וגיליתי שהוא באמת מעל באמון שלי וגרם לי נזק כספי רציני לעסק. פניתי לחברת הביטוח ובשיא התמימות סיפרתי לה על הכל, ואז קיבלתי מכתב סירוב לפיצוי בגלל שאני המשכתי להעסיק אותו למרות שגיליתי את הגניבה. מה אפשר לעשות??
2 משתתפים
1 תגובות
-
עו"ד רפאל אלמוגKeymaster|29.02.2016(82.81.21.28)
שלום חזי,
האם עמדת חברת הביטוח התקבלה בכתב? אם כן – אודה על קבלת התשובה המדויקת, כפי שמופיעה במכתב הרשמי שקיבלת.
על פניו, משתמע מדבריך כי חברת הביטוח דחתה את התביעה בטענה ל"רשלנות" מצידך.
איני סבור כי הדחיה מוצדקת, שעה שביטוח נועד לכסות גם מפני רשלנות מבוטח (בהנחה ונאמר כי התנהלותך עולה כדי רשלנות).
רק אם תצליח חברת הביטוח להוכיח כי רשלנותך חמורה ביותר, באופן אשר ממנו ניתן ללמוד כי הפגנת זלזול או אי אכפתיות להתרחשות מקרה הביטוח (הגניבה), וידעת כי הדבר עשוי להתרחש, תוכל לזכות לפטור מתשלום.
בנסיבות, אם מדובר בעובד אמין ומהימן אשר ניתן היה לקבל את דבריו כי התכוון לשלם, הרי שלכל היותר היה יכול להתעורר חשד בליבך. אך מכאן ועד להתנהגות העולה כדי ידיעה ברורה, הדרך רחוקה. הצעתי אליך – אין לקבל את עמדת חברת הביטוח. עמוד על זכויותיך.
רפאל אלמוג, עו"ד2 משתתפים
1 תגובות
-
-
מאתתגובות