פורום תביעות ביטוח
53דיונים
שאלו בפורום
- This forum has 53 דיונים, 66 תגובות, and was last updated לפני יום 1, 2 שעות by .
-
- דיון
- משתתפים
- הפוסט האחרון
-
תצהיר/כתב הגנה נגדיעשיתי תאונת דרכים שבה כל אחד מהצדדים טען שהאחר אשם . אני תיקנתי את הרכב ללא קבלות במחיר יותר נמוך ולא תבעתי את חברת הביטוח בגלל העדפה לתקן בתשלום נמוך יותר . האחר הגיש תביעה וחברת הביטוח תובעת אותי .החלטתי ללכת לבית משפט שיחליט מי האשם. מה עלי להכין לכתב התביעה .מה צריך להיות בתצהיר/כתב ההגנה אם לא צילמתי את הנזק ? רק מלל של מה קרה ?מה יכול לתמוך בדבריי האם היסטוריה של אי תאונות יכול לעזור .מה חשוב שיהיה בתצהיר ?אודה מאוד לעזרה.2 משתתפיםתביעה לחברת הביטוחמדוע לא מומלץ לשלוח דרישה לחברת הביטוח על נזק שנגרם בדירתי וישר להגיש תביעה לבית המשפט תודה2 משתתפיםביטוח תלמידיםשלום לפי מיטב ידיעתי על צלקת בלבד אין כיסוי ביטוחי . אבל כאן (חוות דעת ע"י מומחה 10% נכות +5% צלקת) מאחר ויש 10% נכות צמיתות, האם על הצלקת + נכות זכאי התובע לקבל גם על הצלקת? בתודה משה2 משתתפיםהורדת דירוג והעלת פרמיהלפני כשנה פגע ברכבי נהג שעמד בשולי כביש 4 וניסה להשתלב בכביש מבלי ששם לב אלי. לפי תיעוד המקרה, הצילומים והעד, הנהג שפגע בי אשם. לרכב נגרם נזק רב ונאלצתי להשתתף בסכום גדול בתיקון הרכב. לנהג לא היה ביטוח מתאים ולכן חברת הביטוח מנסה לתבוע את הנהג (תושב אום אל פחם ) . בטוח ההרכב שלי מסתיים בסוף החודש וכשעמדתי לחדש אותו, נדהמתי לגלות שלא בלבד שהפרמייה שלי תעלה למשך 3 שנים, גם נקודות הזכות שלי, כנהג, יורדות. אני מקבלת את הדין (המעוות לדעתי) בכך שעלי לשלם את התייקרות הפרמייה ובמידה וחברת הביטוח תצליח לגבות את הכסף מהנהג הפוגע, יושבו הכספים לשלוש השנים, אולם מדוע ניקוד הזכות שלי כנהג יורד כשאיני אשמה בתאונה? מחברת הביטוח נאמר לי כי התביעה (העלאת הפרמייה) והניק כרוכים יחד . האם קיימים תקדימים בהם ניתן להבדיל בין תביעה לבין ניקוד ?2 משתתפיםריח של התחמקות בביצוע חברת ביטוח של יונים….אימי מבוטחת 3 שנים בביטוח דירה, מחודש בקפידה, יש פוליסה. החורף הרטוב גרם לרטיבות נזילת מים מהגג של הבית ומגגון משותף עם שכן שגר בעיר אחרת והוא דובר רוסית. מרגע שאימי מבחינה ברטיבות היא מיידעת את הביטוח, פותחים קריאה,מקבלים קוד והנחיות לצלם את המפגע,לשלוח צילום צ'ק,חשבוניות ותיאור המקרה. באופן מוקפד ביצענו את כל המבוקש,קיבלנו נציג שמטפל בתיק, עקבנו אחרי כל התהליך ודיווחנו בכל פעולה. הזמנו קבלן איטום שביצע 2 פעימות של עבודה בתוך 3 ימים, אחד ממש ברעפים שעל הגג של הבית,שמו שם חומרי אטימה רבים והיה צריך לתת להתייבש ולהוסיף עוד חומרי אטימה ולבדוק תוצאות, הפעימה השנייה זה נזילת מי גשם באותו חדר שינה מהצד...יש גגון של שכן שצמוד לקיר הבית ובתפר נכנסו מי גשם,אז עשו תעלת רולקה בצבע הרעפים והוסיפו לוח מתכת צמוד לשכבת העץ עליה מונחים הרעים בצד החדר של אימי. יש לנו 2 חשבוניות כולל תוספת פירוט של הקבלן שהתבקשנו להמציא. הכל כמובן נשלח למנהל התיק בחברה של היונים. בכל החודש מאז הטיפול בבעיה אנחנו עוקבים באזור האישי ורואים שהכל נקלט,הכל התקבל וזה בטיפול...זה בטיפול נשלח עוד 4 פעמים...ועבר חודש ושבוע וביקשנו לדבר עם מנהל התיק...ואז שואל מנהל התיק את אימא שאלות מקצועיות על מונחים של בנייה וחומרי אטימה והיא אומרת שכל מה שהוא ביקש הוא קיבל באימייל, אחרי יום הוא מתקשר שוב עם שאלות...מה זה רולקות? ואיך זה שהגגון של השכן קשור לתיקון (יש תמונות ופירוט) ושוב אימא (כבר בגיל 80) מתייאשת ומבקשת שיתייחס לכל החומר שנשלח שוב...כי הוא פתאום אומר "לא קיבלתי 2 חשבוניות"....קישקוש!!! מזל שיש תעוד והוכחה באימיילים...שלחנו לו שוב את כל 10 הצילומים והחשבוניות....שלחתי גם פקס להנהלת החברה שבה טענתי שהם מענים את המבוטחת שלהם ולא כתוב בפוליסה שבמקרה ביטוח יהיה עליה להאבק בהם בעזרת המפקח,איגוד ניצולי השואה ועורכי דין. החברה אמורה לשפות את אימא שלי אחרי השתתפות עצמית בבערך 5000 ש"ח. אנחנו בצפון הארץ. אימא שלי עייפה ממאבקים והתמודדות מאז שנותרה לבדה אי שם בגלל המלחמה ההיא. אני עוקב אחרי התנהגות חברת הביטוח ושוקל אם בכלל כדאי לגשת לתביעה.2 משתתפים