- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 years, 7 months by עו"ד רפאל אלמוג.
-
מאתתגובות
-
-
רונהאורח|01.02.2016(82.80.153.181)
עשיתי ביטוח בריאות מול סוכן הביטוח של חברה ידועה ושבוע לפי פקיעת תוקף הפוליסה שלחתי לסוכן מייל בו ביקשתי שיאריך לי את הפוליסה. חלפו יומיים ולא קיבלתי תגובה שלילית והבנתי שהפוליסה ממשיכה. לפני חודשיים רציתי להפעיל את הפוליסה לשם מימון טיפול רפואי והסוכן הודיע לי שהפוליסה לא בתוקף ואני לא מכוסה. מה אני אמור לעשות במצב הזה?
2 משתתפים
1 תגובות
-
עו"ד רפאל אלמוגKeymaster|01.02.2016(82.80.153.181)
שלום רונה,
המענה לשאלתך מצוי בסעיף 9 לחוק חוזה הביטוח.
לפי סעיף זה, ככל ופנה המבוטח אל חברת הביטוח (לרבות שלוחיה) בפרק הזמן שקדם לשלושים הימים לפני תום תקופת הביטוח המצוינת בפוליסה בבקשה להאריך את תקופת הכיסוי, וחברת הביטוח לא השיבה לבקשה זו בשלילה בתוך 15 ימים, רואים בה כמי שהסכימה להאריך את תקופת הביטוח. כמובן סביר להניח שחברת הביטוח תתנגד לדבר בטיעונים שונים ומשונים, לרבות אי הסכמה לחיתום לאחר גיל מסוים וכו', אך לנוכח ההתעלמות מהבקשה יש לראותה כמסכימה לפחות לפרק הזמן שבו אירע מקרה הביטוח, ודי בכך על מנת לעמוד על קבלת התגמולים.
אשמח להשיב על שאלות נוספות.2 משתתפים
1 תגובות
-
-
מאתתגובות