- This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 4 years, 5 months by עו"ד רפאל אלמוג.
-
מאתתגובות
-
-
רמיאורח|11.01.2021(5.102.219.86)
עו"ד שלום,
עבדתי במוקד טלפוני כ-5 שנים, ולאחר מכן, בעבודה פקידותית כנותן מענה טלפוני בלעדי במשרד, עד לפני 3 שנים. כעת ללא טלפון באשור רופא תעסוקתי. כתוצאה מכך, אני צרוד עם החמרה בשנה וחצי האחרונות לצרידות קבועה. התלוננתי לראשונה לרופא לפני כ6 שנים לאחר סיום העבודה במוקד.
שאלותיי:
האם אין התיישנות לתביעה לביטוח לאומי כמחלת מקצוע שכן רק לאחרונה נודע לי רפואית שהמצב חמור משחשבתי.
והאם ניתן לתבוע את המעסיק, מבחינת התיישנות.
אציין שמדובר אצל אותו מעסיק.
תודה1 משתתפים
1 תגובות
-
עו"ד רפאל אלמוגKeymaster|31.01.2021(212.29.211.81)
שלום רמי,
תקופת התיישנות לתביעה בביטוח לאומי הינו עד 12 חודשים. לפיכך, נראה כי תביעתך התיישנה.
לשם הגשת תביעה כנגד המעסיק, מלבד לנזק כשלעצמו, עלייך להוכיח כי המעסיק התרשל במעשיו וגרם לנזק ממנו הינך סובל.
על פניו, לא נראה כי המעסיק התרשל ופעל בניגוד לסטנרנט הסביר, ולכן לא נראה כי קיימת עילת תביעה נגדו. אך, כמובן, הנושא מחייב קבלת פרטים מלאים ומדויקים.
בריאות והצלחה!בברכה,
רפאל אלמוג, עו"ד1 משתתפים
1 תגובות
-
-
מאתתגובות