עד שמאושרת תביעת הסיעוד | רפאל אלמוג ושות' עורכי דין
Viewing 1 reply thread
  • מאת
    תגובות
    • #2687 Reply
      אלונה
      אורח
      |
      01.02.2016
      (82.80.153.181)

      אימי הגיעה למצב בריאותי מאוד קשה שלא מאפשר לה לעשות פעולות יומיומיות פשוטות ביותר. פנינו לחברת הביטוח וביקשנו גמלת סיעוד, אך עברו כבר כמה חודשים והם עדיין לא נתנו לנו את הגמלה ובנתיים אין מי שיממן את הטיפול הסיעודי שאימי זקוקה לו, מה אנחנו אמורים לעשות בזמן הזה עד לקבלת התשובות מחברת הביטוח?

      icon user 2 משתתפים
      icon question 1 תגובות
    • #2703 Reply
      עו"ד רפאל אלמוג
      Keymaster
      |
      01.02.2016
      (82.80.153.181)

      יש לפנות אל חברת הביטוח במכתב מסודר (מומלץ עם אישור מסירה) ולקבל הסבר לעיכוב בהמצאת התגמולים. יש לבדוק מה הסיבה לעיכוב, לאחר שקיבלו את מלוא הפרטים שנתבקשתם (ככל ואכן כך). יש לבדוק האם לרשותם מלוא הפרטים הדרושים לבירור החבות.
      על פי חוק, על חברת הביטוח לשלם למבוטח את תגמולי הביטוח בתוך 30 ימים מהיום שיש להם את כל המידע הדרוש לבירור החבות. אין לאפשר לחברת הביטוח לפנות במועד מאוחר לרשומות הרפואיות (להוצאת תיקים רפואיים) או לאפשר לה לתאם בדיקה רפואית בשלב מאוחר. אם חברת הביטוח חפצה בכך, עליה לעשות כן ללא דיחוי לאחר קבלת תביעה.
      יש לכתב למכתב את הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון (פיקוח על הביטוח). במצב דברים זה, יהיה על חברת הביטוח להתייחס למכתב ולספק הסברים, שעה שמדובר במעין תלונה למפקח על הביטוח אליה יצטרך להתייחס. ככל ולא מתקבלת תשובה בתוך זמן קצר, יש לפנות לקבלת ייעוץ משפטי וקידום התיק בדרכים משפטיות אחרות. בריאות שלמה.

      icon user 2 משתתפים
      icon question 1 תגובות
Viewing 1 reply thread
מענה ל־עד שמאושרת תביעת הסיעוד
ביטול