- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 years, 4 months by עו"ד רפאל אלמוג.
-
מאתתגובות
-
-
נהוראיאורח|30.01.2016(82.81.21.28)
עמדתי לצאת מהעבודה, ודקה אחרי שהעברתי את כרטיס השעות שלי, קיבלתי טלפון מאחד הלקוחות שמבקש שאני אגיע לחלץ אותו דחוף כי הוא נתקע בלי מצבר. לא חשבתי הרבה ופשוט נסעתי לשם ותוך כדי החילוץ נפל עלי המצבר על כף הרגל ונפצעתי באורח קשה. למחרת פניתי למעסיק וסיפרתי לו על המקרה, והוא טען שכיוון שהעברתי את הכרטיס ויצאתי משטח העבודה, הוא לא אחראי לנזק שנגרם לי. הוא צודק לדעתך?
2 משתתפים
1 תגובות
-
עו"ד רפאל אלמוגKeymaster|31.01.2016(82.81.21.28)
לא ברורה לי עמדת המעסיק או אחריות מצידו. איני רואה בנסיבות אחריות משפטית של המעסיק. גם אם היה מדובר בטיפול בשליחתו, לא ברור היכן כשל, התרשל, או איזה הוראה חוקית הפר. מדובר בנפילה של מצבר שיכולה להתרחש בכל עת (לחילופין, אשמח להבהרות / פרטים נוספים אודות האירוע). לדעתי, יש להפנות את המאמצים לכיוון הביטוח הלאומי, אם כי גם הם יכולים לטעון כי לא מדובר בפגיעה ב"דרך או בחזרה הביתה" בשעה שמדובר בסטייה ניכרת מהמסלול הטבעי.
2 משתתפים
1 תגובות
-
-
מאתתגובות