שופטת דחתה טענות מקוממות של בית-חולים

בעקבות רשלנות רפואית מצד רופאי בית החולים, נותרה למנותחת צלקת בעכוז. במקום להודות במעשיה ומחדליה ולשלם את הפיצוי המגיע לה, הוסיפו נציגי בית החולים והמדינה וטענו בהליכים המשפטיים שהתנהלו כי "אולי הצלקת הטיבה עימה". בית המשפט לא קיבל את הטענה המקוממת של בית החולים וחייבה בתשלום פיצויים על סך כ- 250,000 ש"ח.

עיינו בכתבה שהתפרסמה אודות פסק הדין בעיתון ידיעות אחרונות.

נדחו טענות מקוממות של פרקליטי בית החולים

מאמרים נוספים בנושא

עקבה אחרי ניצולת שואה
עו"ד רפאל אלמוג,
29.07.2019
https://youtu.be/-Zyg6KJVGdc יפה קריב, ניצולת שואה בת 91 אשר שרדה את אושוויץ, לא תיארה לעצמה ...קרא עוד
נפטרה לאחר שרשרת כשלים
עו"ד רפאל אלמוג,
24.06.2019
בימים אלו הוגשה על ידי משרדנו תביעה במסגרתה אנו מייצגים את יורשיה של אישה בת 65 ...קרא עוד
שילמה פיצויים בחסר
עו"ד רפאל אלמוג,
04.05.2016
למשרדנו הגיעה נהגת חסרת מזל, אשר היתה מעורבת בתוך פרק זמן קצר בשתי תאונות דרכים. ...קרא עוד
נכנסה לספא במלון ויצאה עם נכות
עו"ד רפאל אלמוג,
14.06.2015
אישה צעירה, ילידת 1975, הגיעה ביום 28.5.14 עם חברותיה למלון באילת לצורך נופש נעים ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *