שופטת דחתה טענות מקוממות של בית-חולים

בעקבות רשלנות רפואית מצד רופאי בית החולים, נותרה למנותחת צלקת בעכוז. במקום להודות במעשיה ומחדליה ולשלם את הפיצוי המגיע לה, הוסיפו נציגי בית החולים והמדינה וטענו בהליכים המשפטיים שהתנהלו כי "אולי הצלקת הטיבה עימה". בית המשפט לא קיבל את הטענה המקוממת של בית החולים וחייבה בתשלום פיצויים על סך כ- 250,000 ש"ח.

עיינו בכתבה שהתפרסמה אודות פסק הדין בעיתון ידיעות אחרונות.

נדחו טענות מקוממות של פרקליטי בית החולים

מאמרים נוספים בנושא

רשלנות גרמה לשיתוק מוחין
עו"ד רפאל אלמוג,
23.02.2016
תביעה אשר מטופלת על ידי משרדנו והוגשה בימים אלו לבית המשפט, עוסקת במקרה רשלנות ...קרא עוד
הפכה לקורבן של תאגידי הביטוח
עו"ד רפאל אלמוג,
27.07.2016
זו בדיוק השאלה שנשאלת בעניינה של צילה אלנר. קשישה סיעודית אשר כל שביקשה הוא לקבל ...קרא עוד
בדיקת דופק עובר
עו"ד רפאל אלמוג,
20.06.2016
כאשר א' הגיעה לבית החולים שיבא עם צירים היא לא יכולה הייתה לתאר את החוויה הקשה שהיא ...קרא עוד
סיקור פעילותו של עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג,
02.07.2014
סיקור הרצאתו של עורך הדין רפאל אלמוג בלשכת סוכני הביטוח - מחוז השרון. הרצאה לכ- 150 ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *