איחור באבחון גידול בראש הותיר בצעיר נכות קשה

אדם צעיר פונה אל רופאיו עם תלונות המציגות תסמינים נוירולוגים מובהקים. למרות זאת, הרופאים אינם רואים לנכון לבצע בדיקות מעמיקות ואף לא מפנים את הצעיר לביצוע בדיקת דימות בסיסית. לאחר כחמש שנים מאובחן הצעיר כסובל מגידול בראשו ולצערו הרב בשל האיחור המשמעותי באבחון היה הגידול במצב שדרש ניתוח מורכב אשר הותיר את הצעיר נכה לכל חייו.

עו"ד רן שפירא
חזרה >

תביעה על סך של למעלה מ – 2.5 מיליון שקלים בגין איחור באבחון גידול בראש לצעיר בן 27

ב', אדם צעיר בן 27, החל כבר בשנת 2008 להתלונן על כאבים בראש, ואף על תסמינים של הירדמות פלג גוף שמאל ואי תחושה באזור הפה.

במשך למעלה מארבע שנים ביקר ב' בקופת החולים כללית ובבית החולים אסף הרופא עם תלונות רבות, שכולן אמורות היו להכווין את הצוות הרפואי לבעיה נוירולוגית. למרות זאת, הצוות הרפואי שטיפל בו לא ראה לנכון לבצע בדיקות רלבנטיות, לרבות בדיקה CT ראש, והפנה אותו לביצוע בירור פסיכיאטרי.

רק לאחר כארבע וחצי שנים, ולאחר שתלונותיו של ב' לא חדלו, בוצעה בדיקת CT ראש אשר אבחנה גידול משמעותי בראשו. בשל מיקומו, גודלו והלחץ שהגידול יצר, נדרש ב' לניתוח מורכב מאוד, אשר כרת את מקצת הגידול, והותיר אותו נכה לכל חייו.

ב', אשר מיוצג על ידי עורך הדין רן שפירא ממשרד עורכי הדין "אלמוג – שפירא", הגיש בימים אלו תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, במסגרתה הוא דורש פיצוי של למעלה מ – 2,500,000 ₪ בגין הרשלנות באבחון הגידול בראשו.

לו היה הגידול מאובחן במועד, נטען בכתב התביעה הנתמך בחוות דעת רפואית של מומחה, היה נותר ב' בריא, וללא כל מגבלה ונכות. בשל האיחור הרב, לצערו של ב', הוא יוותר נכה לצמיתות ואף סיכוי ההחלמה שלו הופחתו משמעותית.

מאמרים נוספים בנושא

נזק עקב הזרקת חומצה היאלורונית
עו"ד רן שפירא,
15.05.2019
נזקים חמורים ביותר נגרמו לאישה אשר ביקשה לבצע טיפול בחומצה היאלורונית בפניה. ...קרא עוד
נותר ללא השגחה ומת
עו"ד רן שפירא,
06.04.2017
הקשיש אושפז בבית חולים והוגדר כבעל סיכון לנפילות. למרות זאת, בית החולים לא דאג ...קרא עוד
נולד עם מום קשה
עו"ד רן שפירא,
06.08.2015
במסגרת תביעה שהוגשה לאחרונה על ידי עורך הדין רן שפירא נטען על ידי הורי התינוק, כי ...קרא עוד
העוברית נפטרה ברחם
עו"ד רן שפירא,
25.11.2015
לבית משפט השלום הוגשה לאחרונה על ידי הורי עוברית שנפטרה, תביעה כנגד הצוות הרפואי ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *