מעוניין בייעוץ משפטי?

רחוב התע"ש 3 א' רמת גן, 5251245
טלפון: 03-6916637
פקס: 03-6916635
office@rlaw.co.il
שלח

תביעות סיעוד

תביעות סיעוד

חזרה >

לחיות ולהזדקן בכבוד זהו רצון של כולנו, הן עבורנו והן עבור מי שיקר לנו. לכן, במקרים רבים חברות הביטוח מציעות לנו פוליסות ביטוח שיקנו לנו תגמול חודשי ככל ונגיע למצב סיעודי ונידרש לסיוע.

מה שלא נאמר לנו בעת שאנו רוכשים את פוליסות הביטוח, הוא שבמקרים רבים מאוד חברות הביטוח מנסות להתנער מחבותן, ולא לשלם למבוטחים את תגמולי הביטוח. לצערנו הרב, בהרבה מאוד מקרים כאלו, ההתנערות של חברות הביטוח נעשית בניגוד מוחלט לעובדות ולדין.

אלמוג שפירא נלחם בתאגידי הביטוח עבור קשישים וחולים סיעודיים

אנו, כמשרד אשר מייצג לקוחות פרטיים בתחום הביטוח והנזיקין, רואים את תחום תביעות הסיעוד כתחום מרכזי, אשר לא נגזים אם נאמר כי בנפשנו הוא.

עניין זה ניכר במילים החמות שאנו זוכים בעקבות בפעילות משרדנו בין היתר בקרב קהילת חולי אלצהיימר בישראל וקהילת חולי פרקינסון.

אנו נלחמים מדי יום על זכותם של מבוטחים לקבל תגמולי סיעוד, ומנהלים עבורם מאות תביעות סיעוד בכל זמן נתון. אנו חרתנו על דגלנו את הרצון להשיג לאותם מבוטחים תוצאות מקסימליות ובזמן המהיר ביותר, וזאת מכיוון שאנו מודעים לצורך העז של המבוטח הסיעודי ומשפחתו לאותם התגמולים.

משרדנו ידוע כמשרד מוביל בתחום תביעות הסיעוד, ותמיד אנו נראה את תחום הסיעוד כאחד מהחשובים ביותר, הן בתחום המשפט בכלל, ובוודאי שבמשרדנו.

אנו מלווים את המבוטח ואת משפחתו החל מהמועד שחברת הביטוח דחתה את זכאותו, ועד לרגע בוא אנו מצליחים להשיג עבורו תשלום בגין תגמולי הביטוח. הקשר התמידי עם המבוטחים ועם משפחותיהם, הוא שמעניק לנו את הכוח ואת המוטיבציה היום יומית, להגיע לתוצאות הטובות ביותר ובמהירות המירבית.

ככל וחברת ביטוח כלשהי דחתה את זכאותכם, או את זכאותו של מי מיקיריכם לקבלת תגמולי ביטוח, אל תקבלו את החלטה זו כלשונה ופנו למשרדנו בהקדם האפשרי. אנו כבר נמצא את הדרך הנכונה להשיג את שמגיע לכם. לרשותכם גם באתר מדריך תביעות סיעוד מקצועי שערכנו למענכם.

שתפו ברשתות חברתיות

עדכוני תביעות סיעוד

  1. תנאי הפוליסות ופרשנותן הראויה

    כמשרד שחרת דגלו לסייע לקהילת מבוטחי הסיעוד, אנו נתקלים לא מעט במבוטחים ובני משפחותיהם, אשר כלל וכלל אינם ערים לתנאי הפוליסות וכללי פרשנותן. בסקירה הבאה, ניתן אפוא לקרוא על התנאים המזכים בתשלום, ההבדלים בכיסוי הביטוחי, וכן הפרשנות הראויה שנקבעה לפרשנות ויישום הפוליסות.
  2. התחמקות מתשלום

    "הסתרת מאיתנו מידע רפואי בעת ההצטרפות לביטוח", "שיקרת לנו", "רימית אותנו", אלו הם רק חלק מהנימוקים בהם עושים תאגידי הביטוח שימוש בעת דחייה של תביעות קשישים מבוטחי סיעוד. על הפרת חובת הגילוי והשיטה בה נוקטים תאגידי הביטוח, תוכלו לקרוא בהרחבה בתביעה שהוגשה על ידי משרדנו.
  3. השיטה

    תאגידי הביטוח הבינו זה מזמן כי הזמן משחק לטובתם. קודם נדחה, אח"כ נתמודד. תאגידי הביטוח יוצאים מתוך נקודת הנחה, כי הצורך בתגמולים כאויר לנשימה יכריע את המבוטחים ובני משפחתם וייאלץ אותם להתפשר בשיעור תגמולים נמוך מזה לו היו זכאים אילו היתה תביעתם מוכרת מלכתחילה. כנסו לקרוא על התופעה ודרכים לפתרונה.

תיאום פגישת ייעוץ

רחוב התע"ש 3 א', רמת גן, 5251245
טלפון: 03-6916637
פקס: 03-6916635
שלח

עדכונים

הירשם לעדכונים

תביעות סיעוד

מאמרים
פסקי דין
הלכות
תביעות
שאל בפורום
שאל בפורום

שאלות אחרונות בפורום תביעות סיעוד

  • איזה מלכודות יכולות להיות בפוליסת ביטוח סיעודי?

    24.04.17

    שלום, קניתי ביטוח סיעודי "מגן לסיעוד - פוליסה לביטוח סיעודי בדמי ביטוח קבועים" של חברת הכשרה. בעת הקניה שנעשתה בשיחת טלפון, נאמר לי שאם חלילה אהפך לס

    מאת: רחלי

  • מצב סיעודי

    28.06.16

    מי קובע מה נחשב למצב סיעודי? יש חוק מפורש לגבי זה או שזה נתון לפרשנות ?

    מאת: דנית

  • סיעוד וחוקר פרטי

    29.05.16

    תשושת נפש שוה במועדון קשישים. מה סמכות חוקר פרטי מטעם חברת הביטוח לתחקר עובדים או/ו לצלם אותה במועדון וכו לסתור דמנציה ? בהנחה שניתנה הסכמה לויתור סוד

    מאת: דן