חברת ביטוח הפסיקה לשלם לחולה אלצהיימר

לבית המשפט הוגשה לאחרונה על ידי משרדנו תביעה בשם מבוטח סיעודי, אשר ביקש מחברת הביטוח להמשיך ולשלם לו את התגמולים החודשיים. אולם, זו האחרונה סירבה להמשיך ולשלם בטענה כי אינו "תשוש נפש" עוד. ברי, כי עמדה זו של חברת הביטוח תמוהה בשעה שדמנציה הינה מחלה פרוגרסיבית אשר לא ניתן להחלים ממנה.

עו"ד רפאל אלמוג
חזרה >

גילוי מפתיע: חברת הביטוח סבורה שמבוטח יכול להירפא ממחלת האלצהיימר, ולכן הפסיקה לשלם לו תגמולי ביטוח

קשיש בן 81, חלה לצערו במחלת האלצהיימר. בשעתו הקשה, פנה באמצעות בני משפחתו לחברת הביטוח על מנת שזו תשלם לו תגמולי ביטוח סיעודי, אשר לגביהם שילם פרמיה שנים רבות. חברת הביטוח, בדקה את הקשיש, והחליטה לקבל את עמדת הרופאים כי הקשיש סובל מאלצהיימר ולפיכך הוא זכאי לתגמולי ביטוח. וכך החלה לשלם לו תגמולים במשך שנתיים.

לאחר שנתיים, ביקשה חברת הביטוח לבדוק את הקשיש המבוטח פעם נוספת. לאחר בדיקה זו, קבעה כי הנ"ל כבר לא זכאי לתגמולי הביטוח, כלומר – מהחלטת חברת הביטוח עולה כי נרפא מאלצהיימר!

בגין התנהלות תמוהה זו נותר כעת הקשיש המבוטח ללא תגמולי ביטוח סיעודיים, כאשר הוא במצב קוגניטיבי וגופני קשה, ותלוי לחלוטין בעזרת משפחתו.

לאור התנהלות חברת הביטוח, הוגש בימים אלו כתב תביעה לבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות משרדנו, במסגרתו יתבקש בית המשפט הנכבד לחייב את חברת הביטוח להמשיך ולשלם לקשיש המבוטח תגמולי ביטוח סיעודי, ולאפשר לו לחיות את שנותיו הנותרות בכבוד.

חשוב לדעת – המקרה הנ"ל הינו רק דוג' אחת מיני רבות של תביעות לתגמולי סיעוד הנדחות על ידי חברות הביטוח, פעמים רבות ללא הצדק משפטי. על כן, בכל מקרה של דחייה, מומלץ לערוך בירור מקיף אודות זכויות יקירכם.

מאמרים נוספים בנושא

פרשנות בלתי לגיטימית
עו"ד רפאל אלמוג,
31.10.2016
הטריק שאימצו תאגידי הביטוח - פרשנות מיוחדת לתנאים המזכים בפוליסות הסיעוד. בתביעה ...קרא עוד
חברת הביטוח: המבוטח הסיעודי הפך בן לילה לעצמאי
עו"ד רפאל אלמוג,
22.11.2014
לא מעט סופר בכל הנוגע להתנהלות חברות הביטוח בכל הנוגע לכך שאלו מנסות בכל דרך ...קרא עוד
חויבה להחזיר פרמיות
עו"ד רפאל אלמוג,
11.03.2018
בניגוד לחוזר הפיקוח, ועל דעת עצמה, המשיכה דקלה לגבות ממבוטחה תשלומי פרמיות. במסגרת ...קרא עוד
גררה חולה פרקינסון לערכאות
עו"ד רפאל אלמוג,
08.04.2018
לאחר שסירבה חברת הביטוח כלל לשלם לו את תגמולי הסיעוד, הגיש המבוטח באמצעות משרדנו ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *