מומחית כלל קבעה: המבוטחת סיעודית. נציגי החברה: אז מה?

קשישה כבת 79, המבוטחת בפוליסת הסיעוד הקולקטיבית של חברי קופ"ח מכבי – "מכבי סיעודי", דרשה מחברת הביטוח כלל לשלם לה את תגמולי הביטוח להם התחייבה בפוליסה, עקב שלל בעיות רפואיות המקשות עליה לבצע את הפעולות היומיומיות.

כלל ביקשה לבדוק את המבוטחת באמצעות מומחית מטעמה, וכך נעשה.

לאחר בדיקה, קבעה מומחית כלל: המבוטחת סיעודית בהתאם לתנאי הפוליסה ומתקשה בביצוע שלוש מתוך ששת הפעולות היומיומיות.

אף על פי כן, ואולי מכוח ההרגל, נדחתה תביעת הסיעוד של הקשישה בטענה כי אינה עונה לתנאי מצב סיעודי בפוליסה (!).  מוזמנים לקרוא ידיעה שפורסמה בעיתון ידיעות אחרונות אודות התביעה שהוגשה על ידי עו"ד רפאל אלמוג ממשרדנו לנוכח הדחייה.

נדחתה בניגוד לעמדת המומחה

מאמרים נוספים בנושא

סורבה לאחר אירוע מוחי קשה
עו"ד רפאל אלמוג,
28.08.2019
מה צריך לקרות כדי שחברת ביטוח תכיר באובדן כושר עבודה של מבוטח? לעיתים נדמה כי ...קרא עוד
בדיקת דופק עובר
עו"ד רפאל אלמוג,
20.06.2016
כאשר א' הגיעה לבית החולים שיבא עם צירים היא לא יכולה הייתה לתאר את החוויה הקשה שהיא ...קרא עוד
החופה שנפלה על הכלה
עו"ד רפאל אלמוג,
24.05.2017
הדבר האחרון שניתן לחשוב שיקרה במהלך אירוע של חתונה, הוא זה שקרה לבני הזוג בתביעה ...קרא עוד
רשלנות גרמה לשיתוק מוחין
עו"ד רפאל אלמוג,
23.02.2016
תביעה אשר מטופלת על ידי משרדנו והוגשה בימים אלו לבית המשפט, עוסקת במקרה רשלנות ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *